نقش کلیدی آزمایشگاهها در کنترل کیفیت نفت ۱۴۰۳/۱۲/۱۱

به گزارش اویل اینداستری به نقل از شرکت پایانههای نفتی ایران، عباس اسدروز در جریان بازدید از اداره کنترل کیفیت و آزمایشگاه پایانه نفتی خارک که با حضور رضا مرادیحقیقت، مدیر حسابرسی داخلی شرکت ملی نفت ایران انجام شد، بر جایگاه مهم این مجموعه در صنعت نفت تأکید کرد و گفت: «آزمایشگاههای کنترل کیفیت و ارزیابی نفت خام و میعانات گازی شرکت پایانههای نفتی ایران در سطح داخلی، منطقهای و بینالمللی توانمندی قابلتوجهی در ارائه خدمات فنی و تخصصی دارند.»
وی با اشاره به اعتبار جهانی این آزمایشگاهها بیان کرد: «آزمایشگاه کنترل کیفیت این شرکت بهعنوان یک نهاد ذیصلاح و متخصص در زمینه آزمونهای نفت خام و فرآوردههای نفتی، از سوی مؤسسات اعتباردهنده استاندارد جهانی به رسمیت شناخته شده و تأیید شده است»
نقش کلیدی آزمایشگاهها در تضمین کیفیت صادرات نفت ایران
مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران با بیان اینکه اداره کنترل کیفیت پایانه نفتی خارک ازجمله مراکز پیشرو در ارزیابی نفت خام و میعانات گازی است، تصریح کرد: این موفقیت با رعایت چهار منبع کلیدی شامل مدیریت، تجهیزات فیزیکی، منابع مالی و فناوریهای پیشرفته، مطابق با بهروزترین استانداردهای بینالمللی، محقق شده است. بهرهگیری از تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص سبب ارتقای دقت و صحت سنجش کیفی نفت خام و فرآوردههای نفتی شده است.
اسدروز تأکید کرد: شرکت پایانههای نفتی ایران با برخورداری از یک آزمایشگاه مرجع، بهعنوان یکی از معتبرترین مراکز سنجش کیفیت نفت خام در سطح جهانی شناخته میشود و میتواند آزمایشهای مربوط به نفت خام و فرآوردههای نفتی را با دقت بالا و مطابق با آخرین استانداردهای بینالمللی انجام دهد.
وی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین شاخصههای صادرات نفت خام و میعانات گازی همخوانی و تطابق با استانداردهای بینالمللی است، گفت: دقت در نظارت و کنترل کیفیت نفت، بهبود عملکرد صادرات را تضمین کرده و سبب افزایش اعتبار بینالمللی ایران در بازارهای جهانی انرژی میشود.
برچسبها
نظرات کاربران
نظر شما
- عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.



عناوین دانشی صنعت نفت
- مهندسی مخزن | ۱۸
- حفاری و اکتشاف | ۸۰
- بالادستی | ۳۰
- پایین دستی | ۳
- دریایی و فراساحلی | ۶۷
- مهندسی فرآیند | ۷۰
- تجهیزات دوار | ۴۴
- تجهیزات ثابت | ۳۲
- پایپینگ | ۶۰
- برق و مخابرات | ۱۴
- کنترل و ابزاردقیق | ۲۵
- سیویل و سازه | ۱۳
- مواد و متالوژی | ۴۳
- رنگ و عایق | ۷
- ایمنی | ۹
- آب، پساب و پسماند | ۱۲
- مهندسی عمومی | ۵
- رویه و دستورالعمل | ۱۰
- نرم افزارها | ۶
- کلیپهای فنی و مهندسی | ۷۷
- پالایشگاه نفت | ۱۷
- پالایشگاه گاز | ۴۶
- NGL | ۶
- LNG & LPG | ۱۳
- خط لوله | ۳۶
- مخازن ذخیره | ۱۵
- پتروشیمی | ۱۴
- بازرسی و QC | ۱۵
- HSE | ۳۹
- ساخت و نصب | ۱۲
- راه اندازی | ۹
- سازندگان و تامین کنندگان | ۱۰
- تامین مالی و سرمایه گذاری | ۳۲
- ماشین آلات | ۱۲
- مدیریت پروژه | ۹۱
- مدیریت دانش | ۹
- مدیریت سازمانی و عمومی | ۲
- تأمین کالا | ۱۳
- EPC | ۲۰
- پیمانکاران بین المللی | ۸
- اطلاعات انرژی کشورها | ۱۴
- پروژه های خارجی | ۱۵
- نقشه های نفت و گاز خارجی | ۱۰
- شرکت های نفتی | ۱۲
- پلانت های فعال | ۴۰
- طرح ها و پروژه ها | ۳۵
- منطقه های ویژه انرژی | ۶
- میادین نفت و گاز خارجی | ۴
- نقشه های نفت و گاز ایران | ۲۴
- میادین نفت و گاز | ۴۰
- آمار و داده ها | ۷۵
- اسناد بالادستی نفت | ۹
- اقتصاد نفت و گاز | ۶۹
- حقوق انرژی | ۱۰
- دیپلماسی انرژی | ۱۹
- قراردادهای بالادستی | ۲۰
- مهندسین مشاور | ۶۷
- IPC | ۲۰
- پیمانکاری درایران | ۳۶
- نرخ عوامل نفت و گاز | ۱۲
- قرارداد | ۴۵
- ارزیابی اقتصادی طرح ها | ۳
- بخشنامه و مقررات | ۳۸
- مقررات مناقصات | ۳۱
- حوادث نفت و گاز | ۱۰
- ترینهای صنعت نفت | ۱۴
- فهرست بها | ۱۸
- وقایع نفت و گاز | ۵
- پدافند غیرعامل | ۲
- واژگان و زبان تخصصی | ۱۴
- مجلات نفت و انرژی | ۱۹
- مجلات مهندسی و صنعتی | ۴
- مطالب عمومی | ۳۰
- مدیریت منابع انسانی | ۳
- آمادگی آزمون SP | ۳
- آمادگی آزمون RMP | ۴
- آمادگی آزمون PMP | ۶
- انرژی های غیر نفتی | ۵
- آزمونهای استخدامی نفت | ۱۵
- آزمونهای ارشد 94 | ۵۹
- آزمونهای دکتری 95 | ۳۸
- استانداردهای مهندسی | ۲۱
- ابلاغیات | ۹
- بازاریابی و توسعه بازار | ۱
- تحقیق و توسعه | ۶