صنعت نفت ایران
1403/4/6
Wednesday
آرشیو اخبار صنعت نفت

کاهش ۱۴درصدی انتشار دی‌اکسید گوگرد در پالایشگاه‌های پارس جنوبی ۱۴۰۲/۰۳/۲۱


به گزارش اویل اینداستری، محمد مسعودنیا با اشاره به اهمیت موضوع‌های محیط‌زیستی در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مدیریت ۹۵۵۶۸.۰۳ تن دی‌اکسید گوگرد و کاهش ۱۴درصدی انتشار دی‌اکسید گوگرد در مجموع پالایشگاه‌های پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ یکی از دستاوردهای مهم در پایتخت بزرگ گازی کشور است.

وی ادامه داد: مدیریت بیش از ۵ هزار و ۴۳۶ تن پسماند و ضایعات تولیدی مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ۱۴۰۲ با همت و تلاش متخصصان و کارکنان این مجموعه ثبت شد.

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به توسعه فضای سبز در مناطق پیرامونی پالایشگاه‌های مجتمع بیان کرد: مشارکت در طرح کاشت یک‌میلیارد درخت در قالب کاشت ۲هزار ۶۱۵ اصله نهال به مساحت ٩.٨ هکتار با صرف هزینه ١٣ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال در همه پالایشگاه‌های مجتمع و عملیات مشترک، گامی بزرگ به‌منظور توسعه فضای سبز در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی است.

مسعودنیا اعلام کرد: عملیات تخلیه انبار روباز گوگرد و مدیریت پسماند ویژه گوگرد از طریق جمع‌آوری و مدیریت آن در انبار مکانیزه در سال ۱۴۰۲ با موفقیت به سرانجام رسید.

به‌گفته‌ وی، امسال هم با تکیه بر توان و دانش کارکنان با بهره‌مندی ۱۰۰‌درصدی از کالاهای داخلی در مسیر رسیدن به دستاوردهای مهم گام برداشته‌ایم و امید است بتوانیم اقدام‌های شایسته‌ای در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام دهیم.


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved