کسب رتبه اول و دوم در حجم و درآمد فروش داخلی توسط ایرانول ۱۴۰۲/۰۴/۰۷
.jpg)
به گزارش اویل اینداستری، شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین شرکتهای تولیدکننده روانکار در کشور و خاورمیانه است و اکنون در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف سازی و بسته بندی به فعالیت خود ادامه می دهد.
افزایش تولید برخی محصولات High grade دیزلی با سطح کیفیت CI4 و CI4+، افزایش چشمگیر تولید محصولات بنزینی رونیا پلاس و سوپر رونیا 5w30، بیشترین میزان تولید از زمان تجاری سازی دو محصول ATF SP-IV و ATF CVT و رونمایی از دو محصول جدید در جهت تکمیل سبد محصولات در دسته روغن گیربکس خودکار از اقدامات راهبردی شرکت نفت ایرانول در زمینه افزایش تولید با توجه به نیاز بازار مصرف در سال گذشته بوده است.
تصاحب مجدد بازار با افزایش تولید محصولات پر مصرف D7000، و D17000 و ایرانول 16000 عرضه محصولات به صورت یکسان و سراسری در تمام نقاط کشور با تقویت سیستم توزیع محصولات ،
تولید و فروش محصولات مورد نیاز کارگاههای کوچک صنعتی نظیر روغن هیدرولیک و گردشی و روغن دنده صنعتی، از دیگر اقدامات راهبردی و دستاوردهای یک سال اخیر ایرانول است.
ارزش بازار شرکت نفت ایرانول به رقم بالای 176 هزار و 900 میلیارد تومان رسیده و در دوره مالی گذشته، این شرکت موفق به کسب رتبه اول حجم فروش داخلی معادل 39درصد بازار داخل و رتبه دوم درآمد فروش معادل 26درصد بازار داخل شده است.
اگر وضعیت مبلغ فروش محصولات جانبی مشترک مثل روغن پایه، پارافین وکس و اکسترکت را در بین شرکتهای اصلی صنعت روانکار ایران مقایسه کنیم، شرکت نفت ایرانول با اقتدار در جایگاه نخست قرار میگیرد.
این مقایسه در زمینه حجم فروش نیز، نتایج یکسانی بهدنبال دارد و همچنان شرکت نفت ایرانول، جایگاه نخست در زمینه حجم فروش محصولات جانبی مشترک داخلی را به خود اختصاص میدهد.
شرکت نفت ایرانول در سال 1401 با تمرکز بر روی تولید محصولات با ، رکورد بیشترین میزان تولید در این نوع محصولات طی چند سال گذشته به ثبت رسید. محصولاتی از جهت عرضه در خدمات پس از فروش ایران خودرو، گروه خودروسازی بهمن و خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل بهکار میرود.
همچنین میزان تولید روغن پایه و گریس در سال گذشته به بیشترین میزان خود در طی سنوات گذشته رسیده و رکورد جدیدی را در شرکت نفت ایرانول به ثبت رسانده است.
در بین محصولات متعدد ایرانول، بیشترین افزایش درآمد داخلی مربوط به محصول روغن دیزلی به میزان 109 میلیارد تومان است.
همچنین تغییرات نرخهای فروش نشان میدهد که نرخ فروش اکثر محصولات ایرانول نسبت به مقطع مقایسهای با رشد همراه بوده است.
برچسبها
نظرات کاربران
نظر شما
- عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.



عناوین دانشی صنعت نفت
- مهندسی مخزن | ۱۸
- حفاری و اکتشاف | ۸۰
- بالادستی | ۳۰
- پایین دستی | ۳
- دریایی و فراساحلی | ۶۷
- مهندسی فرآیند | ۷۰
- تجهیزات دوار | ۴۴
- تجهیزات ثابت | ۳۲
- پایپینگ | ۶۰
- برق و مخابرات | ۱۴
- کنترل و ابزاردقیق | ۲۶
- سیویل و سازه | ۱۳
- مواد و متالوژی | ۴۴
- رنگ و عایق | ۷
- ایمنی | ۹
- آب، پساب و پسماند | ۱۲
- مهندسی عمومی | ۵
- رویه و دستورالعمل | ۱۰
- نرم افزارها | ۶
- کلیپهای فنی و مهندسی | ۷۷
- پالایشگاه نفت | ۱۷
- پالایشگاه گاز | ۴۶
- NGL | ۶
- LNG & LPG | ۱۳
- خط لوله | ۳۶
- مخازن ذخیره | ۱۵
- پتروشیمی | ۱۴
- بازرسی و QC | ۱۵
- HSE | ۳۹
- ساخت و نصب | ۱۲
- راه اندازی | ۹
- سازندگان و تامین کنندگان | ۱۰
- تامین مالی و سرمایه گذاری | ۳۲
- ماشین آلات | ۱۲
- مدیریت پروژه | ۹۱
- مدیریت دانش | ۹
- مدیریت سازمانی و عمومی | ۲
- تأمین کالا | ۱۳
- EPC | ۲۰
- پیمانکاران بین المللی | ۸
- اطلاعات انرژی کشورها | ۱۴
- پروژه های خارجی | ۱۵
- نقشه های نفت و گاز خارجی | ۱۰
- شرکت های نفتی | ۱۴
- پلانت های فعال | ۴۰
- طرح ها و پروژه ها | ۳۵
- منطقه های ویژه انرژی | ۶
- میادین نفت و گاز خارجی | ۴
- نقشه های نفت و گاز ایران | ۲۴
- میادین نفت و گاز | ۴۰
- آمار و داده ها | ۷۵
- اسناد بالادستی نفت | ۹
- اقتصاد نفت و گاز | ۶۹
- حقوق انرژی | ۱۰
- دیپلماسی انرژی | ۱۹
- قراردادهای بالادستی | ۲۰
- مهندسین مشاور | ۶۷
- IPC | ۲۰
- پیمانکاری درایران | ۳۶
- نرخ عوامل نفت و گاز | ۱۲
- قرارداد | ۴۵
- ارزیابی اقتصادی طرح ها | ۳
- بخشنامه و مقررات | ۳۸
- مقررات مناقصات | ۳۱
- حوادث نفت و گاز | ۱۰
- ترینهای صنعت نفت | ۱۴
- فهرست بها | ۱۸
- وقایع نفت و گاز | ۵
- پدافند غیرعامل | ۲
- واژگان و زبان تخصصی | ۱۴
- مجلات نفت و انرژی | ۱۹
- مجلات مهندسی و صنعتی | ۴
- مطالب عمومی | ۳۰
- مدیریت منابع انسانی | ۳
- آمادگی آزمون SP | ۳
- آمادگی آزمون RMP | ۴
- آمادگی آزمون PMP | ۶
- انرژی های غیر نفتی | ۵
- آزمونهای استخدامی نفت | ۱۵
- آزمونهای ارشد 94 | ۵۹
- آزمونهای دکتری 95 | ۳۸
- استانداردهای مهندسی | ۲۱
- ابلاغیات | ۹
- بازاریابی و توسعه بازار | ۱
- تحقیق و توسعه | ۶