صنعت نفت ایران
1403/7/6
Friday
آرشیو اخبار صنعت نفت

طرح هوشمندسازی جایگاه‌های CNG با توان دانش‌بنیان‌ها احیا می‌شود ۱۴۰۱/۰۴/۲۹


به گزارش اویل اینداستری، علی‌اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در آیین انعقاد پنج تفاهم‌نامه میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جهت شناسایی و به‌کارگیری توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کرده و باتوجه به شرایط موجود درصدد انتخاب این شرکت‌ها برآمده است.

وی به توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش‌هایی همانند جایگاه‌های سی‌ان‌جی، استفاده از تکنولوژی آنها در سامانه‌های سوخت، جایگاه‌های عرضه سوخت و ... اشاره کرد و افزود: امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه میان این شرکت‌ها و حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد بتوانیم همسو با فرمایشات رهبری و شعار سال از فرآیند این شرکت‌ها به بهترین نحو بهره‌برداری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تصریح کرد: در حوزه هوشمندسازی جایگاه‌های CNG در سال‌های گذشته با ناکامی مواجه شدیم، اما با مطالعه ویژه‌ای که اخیرا انجام شد، شرکت دانش‌بنیانی در این زمینه اقدام خواهد کرد؛ این اقدام در 2 جایگاه به‌صورت آزمایشی اجرا خواهد شد و در صورت موفقیت در تمامی جایگاه‌ها انجام می‌شود.

نژادعلی اظهار کرد: ارتقاء کیفی در سامانه هوشمند سوخت نیز مورد توجه است که تست آزمایشگاهی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از وظایف ذاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تامین فرآورده از مبادی، ذخیره‌سازی در مخازن و توزیع به مشتریان عمده و جز است؛ از این رو باید عنوان کرد که فرآیند توزیع 250 میلیون لیتر فراورده اصلی در حوزه‌های مختلف بر اساس زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حال انجام است.


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved