صنعت نفت ایران
1403/2/29
Saturday
آرشیو اخبار صنعت نفت

شرکت ملی گاز به‌دنبال بهره‌گیری از کالای با کیفیت ایرانی است ۱۴۰۱/۰۵/۲۹


به گزارش اویل اینداستری به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمید نجفی در نشست تخصصی مسئولان تدارکات و عملیات کالای مناطق دهگانه عملیاتی که به میزبانی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز به مدت سه روز در تبریز برگزار شد، گفت: ضرورت دارد برای خوداتکایی و ساخت کالای داخلی، با شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای پژوهشی، همکاری تنگاتنگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه خودکفایی و خوداتکایی در بومی‌سازی قطعات، به‌عنوان الگوی پیشرفت سازمانی ضرورت است، بر گسترش و ارتقای دانش و بهره‌گیری از فناوری‌های نو، تأکید کرد.

تأمین به‌موقع و کیفی کالا با رویکرد ساخت داخل 

حسینعلی اسماعیلی، سرپرست مدیریت تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران نیز در این نشست با تأکید بر تامین به موقع و کیفی کالا با رویکرد ساخت داخل، بیان کرد: ماموریت مدیریت خدمات تدارکات کالا، تامین به‌موقع، اقتصادی و باکیفیت کالا با رویکرد ساخت داخل است و تاکنون بخش زیادی از تجهیزات و قطعات مختلف مورد نیاز را با همکاری واحدهای پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان، داخلی‌سازی کرده است.

وی نقش متولیان تدارکات کالا را برجسته و مهم دانست و افزود: امور تدارکات کالا در حفظ و نگهداری کالا و  تامین به‌موقع تقاضای واحدها به‌ویژه مناطق عملیاتی همه تلاش خود را به‌کار می‌گیرد.

سرپرست مدیریت تدارکات و خدمات کالای شرکت انتقال گاز ایران هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارها، ایجاد وحدت رویه و انسجام کاری بین مناطق، استفاده بهینه از اموال و دارایی‌ها، استفاده از تجارب همسو با بهبود شرایط و بررسی مسائل و مشکلات احتمالی مدیریت تدارکات و کالا با هدف ارتقای بهره‌وری و کارآیی دانست.

فیروز خدایی، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز هم پایداری، انتقال بهینه و ایمن گاز را رسالت مهم این منطقه اعلام کرد و گفت: منطقه ۸ عملیات انتقال گاز در سایه تعامل و مشارکت همه همکاران، گام‌های بزرگی با هدف خودکفایی و خوداتکایی در ساخت کالاها و قطعات راهبردی مورد نیاز خود برداشته و در این مسیر، بالابردن کیفیت در حد استانداردهای ملی و جهانی، استفاده حداکثری از امکانات داخل و  صرفه‌جویی ارزی و ریالی را در رأس فعالیت‌های خود قرار داده است.


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved