صنعت نفت ایران
1403/1/9
Thursday
آرشیو اخبار صنعت نفت

استخدام در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بومی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان در شرکت پتروشیمی میاندوآب ۱۳۹۷/۰۱/۲۶


شرکت پتروشیمی میاندوآب در نظر دارد از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بومی استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی دعوت به همکاری نماید.

شرایط عمومی و اختصاصی:
۱- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران
۲- متدین بودن به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
۳- دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی
تبصره ۱: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.
تبصره ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم، در صورت موفقیت در مراحل مربوطه پس از تائید پزشک معتمد شرکت بلامانع خواهد بود.
شرط سن دواطلبان:
۴- دارا بودن حداکثر ۲۸ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس، ۲۶ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و ۲۴ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم تا تاریخ برگزاری آزمون کتبی
تبصره ۱: مدت زمان خدمت نظام وظیفه به حداکثر سن داوطلبان افزوده می شود .
حداقل معدل کل مورد قبول برای مقاطع تحصیلی مطابق با جدول آگهی می باشد.
تبصره ۱: تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان می بایست قبل از تاریخ آزمون کتبی باشد.
تبصره ۲ : سابقه خدمت مرتبط با ارائه گواهی معتبر تا سقف پنج سال و به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط یک سال به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد.
تبصره ۳- در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبین با رعایت موارد فوق الذکر، در مقطع دیپلم نباید از ۳۱ سال ، کاردانی۳۳سال ، در مقطع کارشناسی از ۳۵سال بیشتر باشد.
۵- مدرک تحصیلی دانشگاهی افرادی قابل قبول برای شرکت در آزمون استخدامی است که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاههای سراسری و آزاد موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدارک رسمی شده باشند و مورد تایید باشد.
۶-تندرستی و توانائی کامل جسمی و روانی برای انجام شغل محوله طبق تائید پزشک معتمد شرکت خواهد بود.
۷-عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
۸-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی (موکداً اعلام می گردد چنانچه در مراحل استخدامی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد ادامه مراحل استخدامی وی منتفی خواهد شد.)
۹- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکتها، موسسات دولتی و غیردولتی
تبصره : داوطلب بومی به فردی اطلاق می شود که متولد یکی از شهرستان های استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان بوده و حداقل ۵ سال ساکن استان¬های مذکور باشد و یا دیپلم خود را در یکی از شهرهای استان¬های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان دریافت کرده باشد.

2- مراحل ثبت نام:
۱- مراجعه به وب سایت به نشانی www.bakhtarpc.com
۲- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور
۳-ارسال عکس: متقاضیان می بایست عکس ۴*۳ پرسنلی خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

3- ثبت نام:
داوطلبان در صورت دارا بودن شریط لازم می توانند از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ لغایت ساعت ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۳ ثبت نام به آدرس اینترنتی مراجعه و پس از ارائه اطلاعات درخواستی و بدون واریز آنلاین مبلغی نسبت به اخذ کد رهگیری خود اقدام نمایند.
* زمان دریافت اینترنتی کارت واجدین شرایط از وب سایت مذکور از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ لغایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ می باشد.
* ساعت و محل برگزاری آزمون درزمان دریافت کارت و از طریق سامانه فوق الذکر اعلام می گردد. (لازم به ذکر است که امکان ثبت نام بعد از تاریخ اعلام شده مقدور نخواهد بود.)

نکات مهم :
۱- قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم موجود در وب سایت مراجعه و مندرجات آنرا دقیقاً مطالعه نمایید.
۲- ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.
۳- مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی شرکت وجود داشته باشد از ادامه مراحل جذب متقاضی در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
۴- همراه داشتن کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.
۵- داوطلبان می بایست پس از اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت، نسبت به کنترل مشخصات فردی خود، مدرک تحصیلی، معدل، شماره داوطلبی، شماره صندلی و محل برگزاری آزمون اقدام نمایند.
۶- آزمون کتبی در تاریخ ۱۳۹۷/۰۲/۲۰در شهر ارومیه، تبریز و سنندج برگزار خواهد شد. ساعت و آدرس محل برگزاری آزمون در زمان توزیع کارت و همچنین از طریق سامانه فوق¬الذکر اعلام می¬گردد.

تذکرات مهم :
۱-ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مذکور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارک نمی باشد.
۲- به تقاضای ثبت نام اینترنتی متقاضیانی که پس ازمهلت مقرر (۱۳۹۶/۰۲/۱۳) اقدام نمایند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۳- پس از برگزاری آزمون کتبی، براساس دو برابر ظرفیت مورد نیاز شرکت نسبت به اعلام اسامی پذیرفته شدگان جهت مصاحبه های فنی و تخصصی و روانشناختی اقدام می¬شود تا پس از انجام سایر مراحل، قبول شدگان نهائی انتخاب شوند.
۴- موکداً اعلام می گردد ثبت نام در آزمون صرفاً اینترنتی و براساس آگهی مندرج در سایت می باشد.
۵- لازم به توضیح است که جذب نیروی انسانی در شرکت بر اساس موفقیت متقاضیان در تمامی مراحل استخدامی
(مشتمل بر آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی) تعیین گردیده و چنانچه متقاضیان در هر یک از مراحل فوق موفقیت لازم را کسب ننمایند، موضوع ادامه مراحل استخدامی آنان منتفی خواهد گردید.
۶- جذب نیرو صرفاً جهت به کارگیری در واحدهای مورد نیاز شرکت در محل مجتمع واقع در شهرستان میاندوآب می باشد.
 


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved