صنعت نفت ایران
1403/2/1
Saturday
آرشیو اخبار صنعت نفت

امضای 5 پروژه کلان نفتی در حوزه اکتشافات میان وزارت نفت و دانشگاه‌ها ۱۳۹۶/۱۲/۲۱


قراردادهای پژوهشی اکتشافات میادین نفتی میان وزارت نفت و 5 دانشگاه کشور با حضور مهندس زنگنه وزیر نفت، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر برومند معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و همچنین رؤسای دانشگاه‌های کشور به امضاء رسید.

عناوین قراردادهای پژوهشی در حوزه اکتشافات که امروز به امضاء رسید، به این شرح است:

دانشگاه شهید بهشتی قرارداد «توسعه فناوری‌های نوین ژئوشیمیایی اکتشافی با تاکید بر مدل‌سازی هیدروکربوری حوضه رسوبی در ناحیه دزفول شمالی» به امضاء رسید.

دانشگاه فردوسی مشهد قرارداد «توسعه فناوری‌ بهبود تصویرسازی زیرسطحی در اکتشافات منابع هیدروکربوری در حوضه رسوبی کوپه داغ» منعقد شد.

دانشگاه خوارزمی قراردادی با عنوان «توسعه فناوری‌های سنگ‌های کربناته شکاف‌دار در ناحیه دشت آبادان» را به امضا رساند.

دانشگاه صنعتی شاهرود قرارداد «کاربرد ژئومکانیک در اکتشاف منابع هیدروکربوری و فناوری‌های نوین حفاری و مهندسی نفت در چاه‌های اکتشافی» را منعقد کرد.

دانشگاه شهید چمران اهواز قراردادی با عنوان «توسعه فناوری‌های نوین ژئوشیمیایی اکتشافی با تاکید بر ژئوشیمی سطحی و زیرسطحی در ناحیه دشت آبان» را منعقد کرد.

به گزارش ایسنا، مبلغ هر کدام از این قراردادها در فاز اول 300 هزار یورو در نظر گرفته شده است. این قراردادها به مدت 10 سال منعقد شده است و دانشگاه‌ها باید در این مدت نتایج مطالعات خود را در حوزه اکتشاف میادین نفتی به شرکت نفت اعلام کنند.

منبع: ایسنا


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved