صنعت نفت ایران
1403/2/4
Tuesday
آرشیو اخبار صنعت نفت

استخدام 13 عنوان شغلی برای تکنسین ابزاردقیق/ لوله کش/ جوشکار/ مکاننیک/ کارشناس/کاردان منابع انسانس/ کارشناس سخت افزار/ و کارشناس مالی در شرکت نفت بهران ۱۳۹۶/۱۱/۱۷


شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در دفتر مرکزی و پالایشگاه از افراد متخصص متعهد و با انگیزه از طریق برگزاری آزمون کتبی و یا مصاحبه عمومی تخصصی و سنجش سلامت به صورت قراررداد کار مدت معین و پیمانکاری با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید.

شرایط عمومی

۱- متدین به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

۲- متعهد و معتقد به نظام جمهوری اسلامی

۳- دارا بودن ملیت ایرانی

۴- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت از آن (نوع معافیت از خدمت مغایر با توانایی های شغلی مورد نیاز نباشد)

۵- عدم همکاری و عضویت در گروه های غیر قانونی

۶- عدم تعهد خدمت در دستگاه ها، مؤسسات و شرکتهای دولتی و غیر دولتی

۷- فقدان سوء پیشینه کیفری

۸- برخورداری از سلامت جسمی و روحی و عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

تذکر: نوع همکاری ، قرارداد کار مدت معین یا پیمانکاری و از نظر بیمه و بازنشستگی تابع قوانین سازمان تامین اجتماعی است.

داوطلبین از تاریخ درج آگهی تا ۱۰روزکاری فرصت خواهند داشت با مراجعه به تارنمای شرکت نفت بهران نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

تمامی مراحل استخدامی (اعم از برگزاری آزمون یا مصاحبه) و نتایج آن، صرفاً از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه یا تماس تلفنی به داوطلبان واجد شرایط اعلام خواهد شد .لذا خواهشمند است از هرگونه تماس تلفنی و مراجعه حضوری خودداری فرمائید.

متقاضیان استخدامی باید صرفاً ساکن “استان تهران” باشند.

در صورتی که این شرکت در هر یک از مراحل استخدام متوجه عدم صحت اطلاعات ثبت شده در سایت توسط داوطلب یا عدم تطبیق هر یک از شرایط اعلامی خود در آگهی، با شرایط واقعی داوطلب گردد، از ادامه فرآیند جذب ممانعت نموده و موضوع همکاری کن لم یکن تلقی میگردد.

تذکر: پس از ورود به پنل کاربری لطفا از منوی سامانه ها، سامانه منابع انسانی، فرم استخدام را تکمیل نمایید و صرفا بخش پنل کاربری به منزله تکمیل اطلاعات شما در بخش استخدام نیست.
تذکر مجدد: پس از ورود به پورتال لطفا فرم استخدام را تکمیل فرمایید.

شایان ذکر است که در صورت عدم تکمیل  فرم مذکور ثبت نام شما نهایی نشده و در بخش جذب نیروی انسانی شرکت نفت بهران ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانلود فایل کامل شرایط آزمون استخدامی

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved