صنعت نفت ایران
1403/1/31
Friday
آرشیو اخبار صنعت نفت

استخدام شرکت ملی نفت ایران سال ۹۶ - تمدید مهلت ثبتنام ۱۳۹۶/۰۹/۰۱


شرکتهای تابعه وزارت نفت به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در بخشهای مختلف صنعت نفت از بین فارغ التحصیلان برتر مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (بانوان و آقایان) در رشته های تحصیلی تعیین شده از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش به تعداد ۱۲۵۰ نفر استخدام می نمایند.

به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شرکت های تابعه وزارت نفت می رساند با توجه به وقوع زلزله غرب کشور و به منظور مساعدت به داوطلبان مناطق مذکور، ثبت نام آزمون استخدامی تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۶/۹/۴ تمدید گردید. بدیهی است مدت یاد شده به هیچ عنوان تمدید نمی گردد.

شرایط عمومی:
۱- داشتن تابعیت ایران
۲- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر
۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۶- عدم منع از خدمات دولتی به موجب آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
۷- دارا بودن «گواهینامه موقت فراغت از تحصیل» و یادانشنامه «دانشنامه پایان تحصیلات» و یا «ارزشنامه مدرک تحصیلی خارجی» در یکی از مقاطع، رشته ها و گرایش های تحصیلی موردنیاز
۸- دارا بودن کارت معافیت دائم یا پایان خدمت وظیفه عمومی (داوطلبان ذکور)
۹- عدم اشتغال به صورت رسمی، پیمانی و یا بازخرید خدمت در دستگاههای دولتی در زمان ثبت نام
تذکر: طبق قوانین کشوری دریافت حقوق از دو دستگاه دولتی ممنوع می باشد.
۱۰- عدم اشتغال به صورت پیمانی و رسمی در هر یک از واحدهای تابعه صنعت نفت
۱۱- برخورداری از سلامت جسمی، روانشناختی و اعتقادی

شرایط اختصاصی:
فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشتههای تحصیلی مورد نیاز که دارای یکی از شرایط ذیل باشند:
الف) دانش آموختگان برتر دانشگاه های سراسری:
– مقطع کارشناسی: دارای رتبه کل کشوری ۴۰۰۰ و کمتر در آزمون سراسری ورودی دانشگاه های دولتی (بدون لحاظ سهمیه در گروه آزمایشی مربوطه) توأم با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۷
– مقطع کارشناسی ارشد: دارای رتبه کشوری ۲۰۰ و کمتر در آزمون سراسری ورودی کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی در رشته تحصیلی مربوطه توأم با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸
تبصره ۱: داوطلبانی که با استفاده از آیین نامه استعدادهای درخشان دانشگاهها بدون شرکت در کنکور سراسری ورودی کارشناسی ارشد دانشگاههای دولتی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاهها پذیرفته و فارغ التحصیل شده اند صرفاَ با شرط حداقل معدل کل فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد ۱۸ حائز شرایط شرکت در آزمون خواهند بود.
تبصره ۲: فارغ التحصیلان دانشگاههای برتر کشور (شامل دانشگاههای تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان،  تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، علم و صنعت ایران، علامه طباطبایی، تبریز، خواجه نصیرالدین طوسی و فردوسی مشهد) با تقلیل ۲ نمره در شرط معدل و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با تقلیل ۱ نمره مجاز به شرکت در آزمون می باشند.
تبصره ۳: فارغ التحصیلان دانشگاههای دولتی در صورت قبولی در آزمون کتبی می بایست در روز کنترل مدارک گواهی رتبه کنکور سراسری از سازمان سنجش آموزش کشور و یا گواهی پذیرش از طریق آیین نامه استعدادهای درخشان از دانشگاه محل تحصیل خود ارائه نمایند.
تبصره ۴: لازم بذکر است سازوکار و نحوه اخذ گواهی رتبه کنکور سراسری از سازمان سنجش آموزش کشور متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد و درحال حاضر نیاز به انجام اقدامی توسط داوطلب نمی باشد.
ب) دانش آموختگان برتر دانشگاه های آزاد اسلامی:
– مقطع کارشناسی: نفرات اول تا سوم فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد اسلامی در میان هم ورودی های هر رشته و گرایش تحصیلی توأم با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸
– مقطع کارشناسی ارشد: نفرات اول تا سوم فارغ التحصیلان دانشگاه های آزاد اسلامی در میان هم ورودی های هر رشته و گرایش تحصیلی توأم با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۹
تبصره: فارغ التحصیلان دانشگاههای آزاد اسلامی در صورت قبولی در آزمون کتبی می بایست در روز کنترل مدارک گواهی رتباه فارغ التحصیلی از دانشگاه محل تحصیل خود ارائه نمایند.
ج) دانش آموختگان دانشگاههای خارج کشور:
– دانش آموختگان دانشگاههای ممتاز (گروه الف): فارغ التحصیلان دانشگاههای ممتاز خارج کشور در مقطع کارشناسی با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۵ و در مقطع کارشناسی ارشد با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۶
– دانش آموختگان سایر دانشگاههای خارج از کشور (گروه های ب، ج و د): فارغ التحصیلان سایر دانشگاههای خارج کشور (به غیر از دانشگاههای ممتاز) در مقطع کارشناسی با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۷ و در مقطع کارشناسی ارشد با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸
تبصره ۱: شرایط فوق صرفاً به استناد معدل مندرج در مدرک تحصیلی معتبر و ملاک استخدام داوطلبان، احراز می گردد.
در صورت عدم درج معدل کل در مدرک فارغ التحصیلی، داوطلب می بایست تا قبل از روز کنترل مدارک نسبت به تهیه ریزنمراتی که به تایید دانشگاه رسیده باشد اقدام نماید. همچنین درخصوص مدارک دانشگاههای خارج کشور که در آنها معدل فارغ التحصیلی برحسب اعدادی غیر از طیف صفر تا بیست می باشد، داوطلب می بایست نسبت به تهیه گواهی تراز معدل خود از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام نماید.
تبصره ۲: جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان شهدا، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسران و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت، رزمندگان، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران به استخدام شرکت در می آیند از شمول شرط معدل معاف بوده لیکن این دسته از داوطلبان می بایست شرط رتبه کنکور/رتبه فارغ التحصیلی مخصوص دانش آموختگان برتر دانشگاههای سراسری و آزاد اسلامی (مندرج در بندهای الف و ب فوق) را دارا باشند.
تبصره ۳: با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای استخدام، تابع مقررات وزارت علوم، تحقیقات و  فناوری می باشد لذا در رابطه با حداقل معدل قابل قبول برای آن دسته از ایثارگران که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد به استخدام شرکت درآمده و از شمول شرط معدل معاف گردیده اند، می بایست مراتب به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برسد. مشمولان سهمیه ۵ و ۲۵ درصد ایثارگران که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر به انتخاب ازمیان محل های خدمت ایثارگری مربوطه خواهند بود.


۶- شرایط سنی:
حداقل سن داوطلبان جهت ورود به آزمون ۱۸ سال و حداکثر سن قابل قبول به شرح ذیل می باشد:
مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۶۶/۰۱/۰۱ و بعد)
مقطع کارشناسی ارشد ۳۴ سال (متولدین ۶۲/۰۱/۰۱ و بعد)
تسهیلات شرایط سنی:
۱- مدت زمان خدمت سربازی انجام شده (مندرج در کارت پایان خدمت) به حداکثر سن مجاز داوطلب اضافه می شود.
۲- مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت داشته باشند و یا بصورت قرارداد تمام وقت براساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار، با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکت اصلی و تایید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری به حداکثر سن اضافه می گردد.
۳- سابقه کار خارج از صنعت نفت افرادی که دارای تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز می باشند در صورت ارائه مدارک لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذکور، با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکت اصلی و تایید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری تا پنج (۵) سال به حداکثر سن اضافه می گردد.
تبصره: کلیه داوطلبانی که با بهره گیری از بندهای ۲ و ۳ مذکور واجد شرط سنی شناخته شده اند مکلفند نسبت به ارائه مدارک معتبر (از جمله گواهی سابقه کار و گواهی سازمان تأمین اجتماعی) مندرج به شرح جزئیات سوابق کاری اقدام نموده تا با تشخیص مدیر توسعه منابع انسانی شرکتهای اصلی و تأیید اداره کل آموزش، برنامه ریزی نیروی انسانی و تحول اداری اقدام گردد. بنابراین این افراد می توانند در آزمون شرکت نموده و سابقه کار نفرات مشمول این تبصره به حداکثر سن (۳۰ سال برای مقطع کارشناسی و ۳۴ سال برای مقطع کارشناسی ارشد) اضافه می گردد و پس از برگزاری آزمون نسبت به دریافت مدارک و بررسی صحت آنها اقدام خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم صدور تأییدات لازم افراد مذکور واجد شرایط عمومی استخدامی شناخته نخواهند شد و از فرایند استخدامی حذف می شوند.
۴- شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه سال قابل افزایش می باشد. داوطلبان بومی که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر به انتخاب شهرستان های محل خدمت بومی استان خود می باشند و امکان انتخاب سایر استانها را نخواهند داشت.
۵ براساس قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، جانبازان، آزادگان، همسران و فرزندان شاهد، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، همسران و فرزندان آزادگان یکسال و بالای یکسال اسارت، رزمندگان، فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت که در چارچوب سهمیه های استخدامی ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگران به استخدام شرکت در می آیند مشمول شرط حداکثر سن جهت استخدام نمی گردند . مشمولان سهمیه ۵ و ۲۵ درصد ایثارگران که صرفاً بر اساس این بند واجد شرایط ثبت نام در آزمون شده اند فقط قادر به انتخاب ازمیان محل های خدمت ایثارگری مربوطه خواهند بود.

 

دانلود فایل راهنمای آزمون فارغ التحصیلان برتر دانشگاهها

مشاهده اصل آگهی در سایت شرکت نفت

دانلود نمونه سوالات آزمون تخصصی و عمومی شرکت نفت

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک کنید

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص رشته ها و گرایش های مورد نیاز، مکان های خدمت و دیگر جزئیات استخدام از جمله ضوابط مربوط به شرایط سن و معدل در هریک از گروه های “الف” و “ب” از تاریخ ۲۴ آبان ۱۳۹۶ به پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir مراجعه و اطلاعات بیشتر را دریافت و درصورت احراز شرایط و تمایل از تاریخ ۲۵ آبان ۱۳۹۶ لغایت اول آذر ۱۳۹۶ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.»

ثبت نام طی هفته جاری آغاز می‌شود و زمان برگزاری آزمون نیز نیمه دی ماه است. برای جذب ۱۰۵۰ نفر و ۱۲۵۰ نفر دو آزمون جداگانه و با شرایط متفاوت برگزار می شود. نحوه برگزاری آزمون‌ها طبق مقررات صنعت نفت خواهد بود که دو بخش عمومی و اختصاصی دارد. سیاست ابلاغ شده به برگزارکنندگان آزمون این است که بخش تخصصی آزمون افراد حرفه ای برای جذب ۱۰۵۰ نفر را از سوالات کاربردی و مرتبط با حرفه طراحی کنند.

 


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved