صنعت نفت ایران
1403/2/6
Thursday
آرشیو اخبار صنعت نفت

برگزاری نمایشگاه صنعت گاز ایران به تخصصی شدن نمایشگاه نفت تهران کمک می کند ۱۳۹۷/۰۵/۲۶


به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه بین ­المللی صنعت گاز ایران IRGS 2018، محمد حسن گرایی، مدیر نمایشگاه صنعت گاز ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: نمایشگاه نفت تهران در برگیرنده چهار عنوان نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش است و با گذشت بیست و سه دوره برگزاری به پدیده ای در صنعت نمایشگاهی کشور مبدل شده که با هدف کیفی تر شدن، کارآمدی و بهره برداری بیشتر، تقسیم تخصصی آن ضروری است.

گرایی ضمن تاکید بر منافع حاصل از تخصصی شدن نمایشگاه های حوزه انرژی در سطح ملی گفت: برگزاری نمایشگاه اختصاصی برای بخش پتروشیمی در قالب ایران پلاست، یک تجربه موفق است که مشابه آن برای صنعت گاز در حال شکل گیری است.

وی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه صنعت گاز در راهبردها و برنامه های کلان کشور افزود: برداشتن اولین گام در برگزاری نمایشگاه تخصصی گاز در کشور با ایده بخش خصوصی نوید بخش ایفای نقش و تاثیر مثبت آن به عنوان یک رویداد طراز اول بین المللی در حوزه انرژی در سال های آتی است.

مدیر نمایشگاه صنعت گاز ایران ادامه داد: این رویداد درصدد است تا در فاصله زمانی کوتاه از تولد و شکل گیری خود، صاحب نامان، تولید کنندگان، ارائه و توسعه دهندگان فناوری، سرمایه گذاران، مدیران و کارشناسان داخلی و بین المللی را گرد هم آورد.

خاطر نشان می شود اولین نمایشگاه صنعت گاز ایران از روز شنبه 10 شهریور ماه به مدت 4 روز از ساعت 10 تا 18 در مرکز نمایشگاه های شهر آفتاب برگزار می شود.


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved