صنعت نفت ایران
1403/2/1
Saturday
آرشیو اخبار صنعت نفت

نمایشگاه صنعت گاز ایران با افتخار از وزارت نفت و 4 شرکت اصلی میزبانی می کند ۱۳۹۷/۰۵/۱۸


به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران، ستاد برگزاری نمایشگاه طی نامه ای به وزیر نفت، ضمن اشاره به اهمیت و اصالت نمایشگاه گاز و اولویت آن برای کشور با هدف تمرکز بر ارائه توان ساخت داخل، همکاری­ های بین ­المللی، کاهش شدت مصرف انرژی، افزایش تولید و .... از یک سو و با هدف اعلام سیاست­ ها و برنامه­ های وزارت نفت و سازمان های متبوع­، ­تعامل و میزبانی از بازدیدکنندگان داخلی و هیأت­­ های خارجی از سوی دیگر، آمادگی خود را برای میزبانی از وزارت نفت و 4 شرکت اصلی به ویژه شرکت ملی نفت و شرکت ملی گاز ایران  اعلام نموده است.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس بیژن زنگنه

وزیر محترم نفت

با سلام و احترام؛

استحضار دارند اولین نمایشگاه بین­ المللی صنعت گاز ایران ( 2018 1st Int'l Iran Gas Show – IRGS) در تاریخ 10 تا 13 شهریور ماه در مرکز نمایشگاه ­های بین­ المللی شهر آفتاب برگزار می ­شود.

تصدیق می­ فرمایند تنها کشور ایران است که بین کشورهای منطقه ­ی منا، دارای پتانسیل­ ها و قابلیت ­های درخور توجه در صنعت گاز بوده و صاحب ­­نظران، کارشناسان و دست اندرکاران بر این امر اتفاق نظر داشته و برگزاری نمایشگاه اختصاصی برای گاز را در راستای برنامه­ های اقتصادی و ملی مثبت ارزیابی می ­کنند.

اکنون که برگزاری نمایشگاه مورد حمایت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، کمیسیون انرژی مجلس، اتاق ایران، انجمن ­ها و تشکل­ های تخصصی قرار گرفته و این رویداد در سطح بین ­المللی به خوبی معرفی شده که نوید ­بخش استقبال مشارکت کنندگان خارجی در سال ­های آتی است، به نظر نمی ­رسد این مهم مشمول بخشنامه اخیر جنابعالی در خصوص "کاهش هزینه­ های بی تاثیر در کارایی وزارت نفت " باشد. مستدعی است در صورت اشتباه برداشت ما را اصلاح فرمایند.

علیهذا نظر به اهمیت و اصالت نمایشگاه گاز و اولویت آن برای کشور با هدف تمرکز بر ارائه توان ساخت داخل،­ همکاری های بین­ المللی، کاهش شدت مصرف انرژی، افزایش تولید و... ستاد برگزاری نمایشگاه آمادگی دارد با رعایت کامل مفاد بخشنامه مذکور و بنابر ضرورت حضور آن وزارتخانه، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی نفت ایران در نمایشگاه با هدف اعلام سیاست ها و برنامه­ های وزارت و سازمان متبوع­، ­تعامل و میزبانی از بازدیدکنندگان داخلی و هیأت ­­های خارجی، فضای اختصاصی و امکانات مورد نیاز را به طور کامل تامین نموده و هماهنگی­ ها و همکاری ­های لازم را در این زمینه به عمل آورد.

مراتب برای مزید استحضار و صدور دستور مقتضی تقدیم حضور می­ شود.

 محسن شمس - مدیرعامل گروه تانا


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved