صنعت نفت ایران
1403/2/5
Wednesday
آرشیو اخبار صنعت نفت

استاندار البرز: گاز رسانی به طالقان تسریع می شود ۱۳۹۶/۱۱/۲۱


به گزارش محمد علی نجفی روز شنبه در آیین افتتاح طرح بهسازی و آسفالت محور روستایی دنبلید آرتون در شهرستان طالقان اظهار داشت:شهرستان طالقان جز نمونه های گردشگری در استان و کشور است و برنامه های مفصلی در بخش گردشگری این شهرستان داریم.
وی اضافه کرد:طبق سند20ساله که باید به رقم20میلیون گردشگر با 25میلیارد دلار در آمد ارزی در سال برسیم ، راه طولانی در پیش داریم.
نجفی گفت: ساخت و توسعه هتل ها، راه ها و سرویس های مورد نیاز در راه ها و مناطق گردشگری استان برای جذب گردشگران داخلی و خارجی از جمله ملزومات است.
استاندار البرز ادامه داد:شهرستان طالقان با سبقه طولانی که دارد، بخشی از جمعیت آن به دلیل محدودیت های اعتباری،کم کاری در بخش های مختلف و نبود اشتغال، شهرستان را ترک کرده اند.
نجفی افزود:این در حالی است که طالقان دارای مزیت های بسیاری در بخش گردشگری است که با فعال کردن آنها می توان تحولی در شهرستان ایجاد کرد.
طرح بهسازی و آسفالت محور روستایی دنبلید آرتون به طول 5.5 کیلومتر1.2 میلیارد تومان هزینه دربرداشته است.
مدیر کل راه و شهرسازی البرز در آیین افتتاح این پروژه گفت:از سال گذشته تاکنون 93کیلومتر راه روستایی در استان احداث,بهسازی و روکش آسفالت شده است.
تقی رضایی افزود: برای اجرای این پروژه ها 33میلیارد تومان هزینه شد.
وی اضافه کرد:از مجموع یکهزارو 50کیلومتر راه روستایی در استان ،238کیلومتر راه مربوط به شهرستان طالقان است.
در سفر یک روزه استاندار البرز به شهرستان طالقان، پروژه هایی از جمله ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان،ساختمان اداری بخش مراقبت های بهزیستی و شبکه گذاری و اجرای تصفیه خانه دنبلید با حضور استاندار البرز با اعتبار 3میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

منبع: ایرنا


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved