صنعت نفت ایران
1403/1/10
Friday
آرشیو اخبار صنعت نفت

گردهمایی علاقمندان «صنعت گاز ایران» از سراسر کشور/ بازدیدکنندگان بین المللی هم حضور دارند ۱۳۹۷/۰۶/۰۶


به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه  بین المللی صنعت گازایرانIRGS2018؛ تا عصر امروز دوشنبه 5 شهریور بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر کشور با ثبت نام آنلاین حضور خود را در «نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت گاز ایران» و همایشِ «توان ساخت داخل، بومی سازی فناوری ها و آینده صنعت گاز» اعلام کرده اند.

اغلب بازدیدکنندگان در قالب تجار، صنعتگران،کارشناسان و پژوهشگرانی از اتاق های بازرگانی، انجمن های مختلف وابسته به صنعت گاز، صنایع، مراکز رشد انرژیِ پارک های فن آوری، طرح های CNG و گروه های مختلف دانشگاهی و پژوهشی از شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد، اصفهان، قم، سمنان، کرج، اندیمشک، شهرکرد، گنبد، بندرلنگه، عسلویه و سایر شهرها می باشند.

همچنین علاقمندان بسیاری نیز با ثبت نام خود به صورت انفرادی از سراسر کشور برای پیوستن به بازدیدکنندگان این رویداد حضور خود را اعلام کرده اند.

در میان بازدیدکنندگان خارجی افرادی از کشورهای ژاپن، عراق، لهستان، نروژ، ایتالیا، آلمان و ... حضور دارند.

نخستین رویداد بین المللی صنعت گاز ایران به همت و ایده بخش خصوصی 10 تا 13 شهریورماه در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

علاقمندان می توانند با ثبت نام آنلاین در سایت این نمایشگاه به آدرس  gasshow.ir نسبت به ثبت مشخصات و اعلام حضور خود اقدام کنند.


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved