صنعت نفت ایران
1403/1/30
Thursday
آرشیو اخبار صنعت نفت

40 درصد فضای نمایشگاه، رزرو نهایی و به متقاضیان واگذار شده است ۱۳۹۷/۰۳/۲۰


به گزارش ستاد خبری نمایشگاه صنعت گاز ایران، محمد حسن گرایی، مدیر بخش داخلی نمایشگاه ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: در اغلب گروه­ های تخصصی 12 گانه، تقاضای مشارکت از سوی شرکت های معتبر به ویژه بخش خصوصی کشور، وجود دارد که فضای مورد درخواست از سوی متقاضیانی که مدارک آنها از سوی ستاد برگزاری بررسی و مورد تائید قرار گرفته، بیش از 40 درصد فضای اختصاصی به نمایشگاه را تحت پوشش قرار می دهد.

گرایی در خصوص مهلت زمان درخواست غرفه گفت: پیش ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت سالن های سه گانه نمایشگاه، 60 درصد باقی مانده، ادامه دارد و پس از آن متقاضیان در لیست رزرو قرار می گیرند تا در صورت افزایش فضای نمایشگاه و تخصیص سالن های جدید، امکان مشارکت آنها نیز فراهم آید.

مدیر بخش داخلی نمایشگاه ضمن اشاره به شرایط خاص برگزاری اولین دوره ی هر رویداد در هر جای دنیا از جمله نمایشگاه صنعت گاز ایران که برای دست اندر کاران این صنعت، تجربه ای تازه و جذاب است، افزود: اطلاع رسانی گسترده و ارتباط مستقیم با مخاطبان گروه های تخصصی 12 گانه نمایشگاه در فرصت زمانی کوتاه انجام پذیرفته و روند و کیفیت ثبت نام متقاضیان نشانگر آن است که فضای تخصیص داده شده به این رویداد مهم حداکثر تا نیمه تیرماه، به صورت کامل تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

گرایی ضمن اشاره به حضور جمعی واحدهای برخی از انجمن ها، تشکل ها و مجموعه های فناورانه، افزود: جانمائی غرفه های نهائی شده بر اساس تقسیم بندی گروه های کالایی و خدماتی انجام می پذیرد.

نمایشگاه صنعت گاز ایران با مجوز مراجع ذیصلاح در تاریخ 10 تا 13 شهریور ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب در فضائی بالغ بر 20 هزار مترمربع برگزار خواهد شد و اطلاعات و مدارک نمایشگاهی از طریق سایت gasshow.ir قابل مشاهده و دسترسی است.  


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved