صنعت نفت ایران
1403/1/28
Tuesday
آرشیو اخبار صنعت نفت

راه اندازی دفتر ارتباط با سازندگان داخلی در مجتمع گازی پارس جنوبی ۱۳۹۶/۱۱/۰۹


احمد گوجانی، دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی این مجتمع حمایت از سازندگان داخلی است، گفت: به‌زودی و برای اولین‌بار یک قرارداد باز با سازنده‌ای داخلی  منعقد می‌شود.

وی در تشریح این قرارداد گفت: این سازنده داخلی که تأمین‌کننده بخش مهمی از تجهیزات مورد نیاز مجتمع است، کارگاه خود را در عسلویه احداث خواهد کرد و در همین منطقه تولید، نصب و تعمیر قطعات را انجام می‌دهد.

به گفته گوجانی؛ این کار علاوه بر حمایت از ساخت داخل، مزیت‌های دیگری نیز خواهد داشت که از آن جمله حذف شدن چرخه انبارداری است.

وی افزود: این سازنده داخلی پس از استقرار در کوتاه‌ترین زمان، تجهیزات مورد نیاز را در اختیار مجتمع قرار می‌دهد.

به گفته گوجانی؛ این سازنده تأمین یکی از اصلی‌ترین کالاهای مجتمع را بر عهده گرفته که با توجه به تحریم‌ها نیاز اساسی به آن وجود دارد و مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در قالب این قرارداد حمایت از این سازنده را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی افزود: از مزایای دیگر این قرارداد اشتغال‌زایی برای نیروهای بومی منطقه است که نشان‌دهنده اهمیت مسائل اجتماعی برای مجتمع پارس جنوبی است.

گوجانی از راه اندازی دفتر ارتباطی با سازندگان داخلی در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و گفت: در راستای پیشبرد سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و با هدف بسترسازی مناسب برای حضور مؤثر سازندگان داخلی؛ دفتر ارتباطی با انجمن سازندگان صنعت نفت ایران " استصنا" در مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شده است.

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده با افتتاح و راه‌اندازی این دفتر در مجتمع عظیم گازی کشور، یک حلقه ارتباطی برای پیگیری موارد مرتبط با ساخت داخل بین مجتمع و سازندگان داخلی ایجاد می‌شود.

وی افزود: حصول اطمینان از حضور همیشگی و مؤثر سازندگان داخلی در مجتمع و ایجاد بستر مناسب جهت در دسترس بودن سازندگان داخلی و رعایت تکریم سازندگان داخلی از موارد مهم در این برنامه است.

 

منبع: تسنیم


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved