صنعت نفت ایران
1403/1/10
Friday
آرشیو اخبار صنعت نفت

افتتاح گازرسانی به 6 روستای هزارجریب شرق مازندران در نکا ۱۳۹۶/۰۷/۲۷


مراسم افتتاح گازرسانی به 6 روستای بخش هزارجریب شهرستان‌های شرق مازندران با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی در روستای خرم چماز نکا برگزار شد.

ربیع فلاح جلودار امروز در  مراسم افتتاحیه عملیات گازرسانی به شش روستای کوهستانی بهشهر و نکا در روستای خرم چماز بخش پی رجه نکا اظهار داشت: مناطق هزارجریب در طول سال‌ها مورد محرومیت و استضعاف قرار گرفتند اما معتقدیم که این مناطق با سایر مناطق استان فرقی ندارند و باید همپای آنها رشد کند زیرا  روستای خرم‌چماز که امروز آمدیم افرادی بودند که از جان مایه گذاشتند و شهید شدند.

وی افزود: اراضی شیبداری را در این مناطق دیدیم که به خوبی استفاده می‌شوند و این اقدامات باید سرعت بگیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه باید به بحث گردشگری و سایر صنایع جنبی در روستاها نیز توجه شود، تصریح کرد: بخشداران و شوراها باید به خوبی کار کنند زیرا سوابق روستاها و پدران ما که در روستاها بوده‌اند این است که علاوه بر شغل اصلی یعنی کشاورزی و دامداری به صنایع جنبی ازجمله در زمینه صنایع دستی نیز می‌پرداختند.

فلاح گفت: پروژه‌های مهمی را در شرق مازندران داشتیم، عملیات گاز رسانی آغاز شده است، پروژه سد گلورد نیز به پایان رسیده است و باید اکنون به فکر بهره‌برداری از آن در بخش‌های آب شرب، کشاورزی و گردشگری  باشیم.

وی آبرسانی به روستاها و اجرای طرح هادی را برای حفظ کالبد روستاها ضروری دانست و گفت: در سال 58 با نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در جهاد سازندگی مشغول کار بودیم و اکنون نیز با همان روحیه کار می‌کنیم.

فلاح درباره مشکل مردم در زمینه پروانه ساختمان، گفت: این مردم از ده‌ها سال پیش در این مناطق زندگی می‌کردند، حتما باید خدماتی را برای گازدار کردن آنها انجام دهیم و باید راه حلی برای رفع مشکل آنها در نظر گرفته شود.

 

منبع: تسنیم


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved