صنعت نفت ایران
1403/1/10
Friday
آرشیو اخبار صنعت نفت

استخدام تامین اجتماعی در استان مازندران ۱۳۹۶/۰۳/۰۹


استخدام تامین اجتماعی در استان مازندران

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مرکز درمانی چمستان نور در استان مازندران، افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید.
لذا بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام در این آزمون طبق مفاد این آگهی ( از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت درمان استان مورد تقاضا به نشانی مندرج در این آگهی) در عناوین شغلی قید شده در فایل Pdf ذیل که قابل مشاهده و دانلود می باشد.

ثبت نام از روز دوشنبه مورخ  ۹۶/۰۳/۰۸ آغاز و لغایت پایان ساعت ۱۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۳/۱۱ پایان می پذیرد.

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

شرایط عمومی استخدام :

۱ تابعیت جمهوری اسلامی ایران.

۲ اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.

۳  دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی .

۴ دارا بودن تحصیلات و دانش تخصصی و توانایی های لازم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر .

۵ دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم. (ویژه آقایان)

۶ داشتن سلامتی جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۷ نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.

۸ استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی،بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.

-۹ داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

تذکر : ملاک عمل تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام مورخ ۹۶/۳/۱۱ و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام مورخ ۹۶/۳/۸ می باشد.

شرایط اختصاصی استخدام:

1- مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می باشد .

داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر
شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

-۲ شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:
۲/۱ دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال.
۲/۲ دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال.
۲/۳ دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام
۲/۴ دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۸ سال تمام.
۲/۵ دارندگان مدرک تحصیلی دکترا (عمومی) با حداکثر ۳۵ سال تمام.
* مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

نحوه تحویل مدارک:
متقاضیان واجد شرایط می بایست با توجه به استان و عنوان شغلی مورد تقاضا مدارک مندرج در این آگهی را از روز دوشنبه مورخ ۹۶/۳/۸ لغایت پایان ساعت ۱۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۳/۱۱ در ساعت اداری و صرفا به صورت حضوری به مدیریت های درمان استان ذیربط به آدرس مندرج بشرح ذیل مراجعه و به دبیرخانه مدیریت درمان مربوطه تحویل و رسید دریافت نمایند.

ضمنا مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .
اخذ مدارک بعد از ساعت ۱۴ تاریخ فوق (۹۶/۳/۱۱) به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

مدارک تحویلی و وجوه پرداختی در هیچ مورد قابل استرداد نخواهد بود . بنابراین قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. ضمنا تحویل مدارک هیچگونه تعهدی برای استخدام در سازمان ایجاد نخواهد کرد.

متقاضیان آزمون به آدرس: استان مازندران ، قائمشهر ، خیابان امام خمینی (ره) ، روبروی کوچه صداقت ، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه:

کارت شرکت در آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۳/۱۸ در محل مدیریت درمان استان مذکور توزیع و آزمون راس ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹۶/۳/۱۹ در شهرستان نور برگزار و محل برگزاری آزمون در زمان تحویل کارت به متقاضیان اعلام خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از:

آزمون عمومی :
۱ ریاضیات وآمارمقدماتی ۲- زبان انگلیسی ۳- زبان و ادبیات فارسی ۴- آشنایی مقدماتی با رایانه -۵ معارف اسلامی ۶- شناخت تامین اجتماعی ۷- اطلاعات عمومی ۸- استعداد و هوش
* اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
آزمون تخصصی :
در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم ،علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد .

متقاضیان محترم به منظور مشاهده متن آگهی استخدامی، عناوین شغلی و مدارک تحصیلی، جزوه آشنایی اجمالی با تامین اجتماعی و فرم ثبت نام گزینه  های ذیل را جهت دریافت کلیک نمائید.

توجه:”آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ نوزدهم خردادماه (٩۶/٣/١٩) در شهرستان نور برگزار می شود”

جهت دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت عناوین شغلی اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت جزوه شناخت تامین اجتماعی  اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت آگهی استخدامی (دفترچه راهنمای آزمون) اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی کلیک نمایید


تلگرام

برچسب‌ها


نظرات کاربران


نظر شما

  • نام و نام خانوادگی
  • ایمیل
  • کد امنیتی
  • Captcha
  • نظر

  • عبارات توهین آمیز و شخصی منتشر نخواهد شد.

 

© 2019 - All rights reserved